FANDOM

Kari Matias Taalasmaa on Ullan ja Sepon poika. Kari on esiintynyt sarjassa vuosina 1999, 2001-2004, 2005, 2007-2010, 2014 sekä vuodesta 2015 lähtien. Häntä esittää Tommi Taurula.

Kari Taalasmaa
Kari

Kari

Näyttelijä - Tommi Taurula
Mukana - 1999, 2001-2004, 2005, 2007-2010, 2014, 2015-
Ensiesiintyminen - 34. Elämä hymyilee Akille (5.3.1999)

Perhe Muokkaa

Isä Muokkaa

Karin isä on talonmies Seppo Taalasmaa. Kari ei ole varsinaisesti isänsä silmäterä, ja Sepolla on monesti ollut sulattelemista Karin toilailujen kanssa.

Äiti Muokkaa

Karin äiti on Ulla Taalasmaa. Ulla on aina jaksanut rakastaa ja pitää huolta pojastaan, vaikka Ullan huolenpito ei ole aina miellyttänyt Seppoa ja Elinaa.

Elina Muokkaa

Karilla on pikkusisko Elina Taalasmaa. Kari on ollut aina hyvissä väleissä siskonsa Elinan kanssa, vaikka välillä Elinan mielestä Kari menee liian pitkälle asioissa.

Oona Muokkaa

Karilla on myös yksi tytär, Oona Kiviranta. Oonan kanssa Kari ei ole aina tullut hyvin toimeen.

Rakkauselämä Muokkaa

Karin suurimmat rakkaudet ovat olleet Laura Kivirannan, Noora Aution sekä Linda Eerikäisen kanssa. Karilla on ollut myös Katja Vainion, Isabella Holmin sekä Maarit Salinin kanssa säpinää.

  • Laura Kiviranta: seurustelusuhde, päättynyt
  • Katja Vainio: seurustelusuhde, päättynyt
  • Maarit Salin: seksisuhde, päättynyt
  • Noora Autio: seurustelusuhde, päättynyt
  • Isabella Holm: seurustelusuhde, päättynyt
  • Linda Eerikäinen: avioliitto

Työelämä Muokkaa

Kari ei ole pahemmin opiskellut, eikä hänellä ole mitään tutkintoa. Kari oli aluksi Talotaikureissa, kunnes irtisanoi itsensä. Sebastian Vuorela otti hänen paikkansa. Ennen Talotaikureita Kari työskenteli ystävänsä Aleksi Salinin kanssa omistamassaan autokorjaamo Taalasbiilissä sekä Club Geelin portsarina. Työttömänä ollessaan Kari on muun muassa varastanut autoja, kaupannut huumeita sekä tehnyt pikkurikoksia. Kari on työskentellyt autoasentajana Aleksi Salinin omistamassa autokorjaamossa Nakkilassa. Hän on nykyään yrittäjä ja omistaa oman autokorjaamon.